Kontaktni centar

Kontaktni centar je sustav koji tvrtke koriste za upravljanje kontaktima s klijentima preko raznih vrsta medija kao što su telefon, fax, e-mail i sve više on-line chat. Velike kompanije koriste kontaktne centre za upravljanje ne samo svojim odnosom s korisnicima nego i za komunikaciju unutar tvrtke.

Kontaktni centri imaju više različitih uloga koje u kombinaciji pružaju sveobuhvatno rješenje za komunikaciju s klijentima i kupcima. Kontaktni centri nude brojne mogućnosti i usluge; od tehničke podrške ili help deska do usluga službe za korisnike te kontaktnih centara za prodaju i marketinške aktivnosti.

Podaci prikupljeni u komunikacijskim kanalima kontaktnog centra se mogu iskoristiti za analizu i poboljšanje postojećih usluga, za moguće uvođenje novih usluga i poboljšanje komunikacije s krajnjim korisnicima.

Zašto izabrati KRON kontaktni centar?

Korist za operatere i tvrtke

Korist za krajnjeg korisnika

KRON Contact Center

KRON rješenje nudi kontaktni centar unutar kojeg operateri komuniciraju s klijetima koristeći više komunikacijskih medija:

Stranke također mogu koristiti automatiziranu komunikaciju putem:

Kontakt centar ima slijedeće značajke:

Nadogradnja funkcionalnosti KRON Contact Centra