Kontaktni centar je sustav koji tvrtke koriste za upravljanje kontaktima s klijentima preko raznih vrsta medija kao što su telefon, fax, e-mail i sve više on-line chat. Velike kompanije koriste kontaktne centre za upravljanje ne samo svojim odnosom s korisnicima nego i za komunikaciju unutar tvrtke.
Kontaktni centri imaju više različitih uloga koje u kombinaciji pružaju sveobuhvatno rješenje za komunikaciju s klijentima i kupcima. Kontaktni centri nude brojne mogućnosti i usluge; od tehničke podrške ili help deska do usluga službe za korisnike te kontaktnih centara za prodaju i marketinške aktivnosti.
Podaci prikupljeni u komunikacijskim kanalima kontaktnog centra se mogu iskoristiti za analizu i poboljšanje postojećih usluga, za moguće uvođenje novih usluga i poboljšanje komunikacije s krajnjim korisnicima.
KRON rješenje nudi kontaktni centar unutar kojeg operateri komuniciraju s klijetima koristeći više komunikacijskih medija:
Stranke također mogu koristiti automatiziranu komunikaciju putem:
Kontakt centar ima slijedeće značajke:
Nadogradnja funkcionalnosti KRON Contact Centra